Master H2-Tech Prototípus

Renault Master H2-Tech Prototype
hidrogénes mobilitás az üzleti ügyfelek számára 2025-ben a Renault Master H2-Tech prototípussal

egy új nulla kibocsátású¹ mérce a legigényesebb felhasználási módokhoz

a Renault csoport és a Plug közös vállalatával, a HYVIA-val közösen kifejlesztett haszonjármű, amelyet a franciaországi Batillyban található Renault gyárban gyártanak.
akár 700 km
hatótávolság²
5 mins
egy teljes tartály H2³
7.5 vagy 9 kg
H2 tartály
20 kWh
akkumulátor³
jelentős előrelépés
A Renault Master H2-Tech prototípus olyan gyorsan, mindössze 5 perc alatt töltődik fel hidrogénnel, mint egy belső égésű motorral hajtott jármű. A feltöltés után H2 üzemanyagcellával, 20 kWh-s akkumulátorral és 7,5 vagy 9 kg-os üzemanyagtartállyal - az igényektől függően - akár 700 km²-es, páratlan hatótávolságot kínál.

hidrogén mobilitás

Renault Master H2-Tech Prototype - range
a kategória legjobb hatótávolsága⁴
A Renault Master H2-Tech Prototípus akár 700 km² hatótávolságot kínál (WLTP szabvány szerint), bármilyen időjárási körülmények között. Ez a nulla emissziójú¹ furgon a legjobb teljesítményt nyújtja a szegmensében.
Renault Master H2-Tech Prototype - charging
készen áll bármilyen átalakításra
Nagy energiasűrűségének köszönhetően a Renault Master H2-Tech Prototype természetesen kompatibilis a legigényesebb átalakításokkal is, mint például a hűtőgépjárművek, a szedőgépek és a nagy volumenű járművek.
a HYVIA ökoszisztéma
Az üzleti ügyfelek alacsony szén-dioxid-kibocsátású mobilitásra való áttérésének elősegítése érdekében a HYVIA nagy teljesítményű, könnyen bevezethető hidrogén-mobilitási megoldásokat fejlesztett ki: Renault Pro+ H2-Tech, HYWELL® és partner hidrogéntöltő állomások, finanszírozási megoldások és H2 szolgáltatások.

fedezze fel

concept car - Renault
koncepció autók
commercial vehicle range - Renault
haszongépjármű-kínálat
Új Renault Master
¹nulla károsanyag-kibocsátás az utakon, a kopó alkatrészek nélkül, a WLTP tanúsítási ciklusnak megfelelően.
²a feltüntetett tartományértékek a WLTP protokollon alapulnak. A tényleges használati körülmények és különböző tényezők, például a sebesség, a jármű fedélzetén uralkodó hőkomfort, a vezetési stílus és a külső hőmérséklet függvényében változhatnak.
³a jármű homologizációja során. Minden műszaki specifikáció a homologizáció tárgyát képezi.
⁴Van változat, nagy furgon kategória, Európa, Renault tanulmány 09/2024