gyakran ismételt kérdések - openr link multimédia rendszer

multimédia

Okostelefon csatlakoztatása, kedvenc zeneszámainak meghallgatása, Online Assistance szolgáltatások használata - az openR link multimédia rendszer a vezetés új távlatait nyitja meg Ön előtt.
Hogyan lehet személyre szabni a digitális műszeregységen megjelenő adatokat?
A digitális műszeregységen megjelenő adatok (nézet módja, widgetek) a kormánynál elhelyezett gombok segítségével szabhatók személyre. Például beállíthatja a kis méretű nézetet, vagy akár a navigáció tükrözését is.
Hogyan lehet személyre szabni az openR link multimédia rendszer központi kijelzőjét?
Az openR link multimédia rendszert a widgetek* használatával teljes mértékben saját ízlésének megfelelően alakíthatja ki. Ezzel a megoldással közvetlenül hozzáférhet kedvenc funkcióihoz.

A widgetek beállításának 5 gyors lépése:
  1. a főképernyőn néhány másodpercig nyomja le a módosítani kívánt widget helyét;
  2. válassza ki a listából azt az új parancsikont, amelyet a főoldalon szeretne megjeleníteni;
  3. szükség szerint módosítsa a widgetek méretét;
  4. térjen vissza a főképernyőre.
az openR link multimédia rendszer központi kijelzőjének méretétől függően 2 vagy 4 widgetet választhat ki.
Honnan tudhatom meg, hogy van-e rendelkezésre álló frissítés?
Amikor az openR link multimédia rendszer egy új verziója elérhetővé válik, automatikus értesítés jelenik meg a központi kijelzőn.
Hogyan történik a rendszer frissítése?
Miután elfogadta a javasolt frissítést, az openR link multimédia rendszer frissítése automatikusan elindul - ehhez nincs szükség csatlakoztatásra és felhasználói beavatkozásra.
Hogyan történik a térképek frissítése?
A térképek frissítése automatikusan, a háttérben történik.
Hogyan használhatom a hangvezérlést?
A hangvezérlés aktiválásának 3 módja van, de nem érhető el magyar nyelven:
  • a kormánynál elhelyezett gomb használatával;
  • a „Hey Google” kifejezés használatával;
  • a főképernyőn található parancsikon használatával.
Hogyan módosíthatom a multimédia rendszer nyelvét?
A képernyő tetején látható sávon keresztül lépjen be a Jármű menübe, és válassza ki a Beállítások lehetőséget. Kattintson a Rendszer majd a Nyelv menüpontra, és válassza ki a kívánt nyelvet.
Hogyan módosíthatom a hangasszisztens nyelvét?
A képernyő tetején látható sávon keresztül lépjen be a Járműmenübe, és válassza ki a Beállítások lehetőséget. Ezután kattintson a Google, majd a Google Asszisztens lehetőségre - ekkor kiválaszthatja a hangasszisztens kívánt nyelvét. (A magyar nyelv nem érhető el.)
Hogyan ellenőrizhetem, hogy az okostelefonom alkalmas-e az okostelefon-tükrözésre?
  • Apple CarPlay™
Az Apple CarPlay™ használatához minimum 7.1. vagy újabb verziójú operációs rendszerrel rendelkező iPhone 5, vagy újabb modellel kell rendelkeznie. 
  • Android Auto™
Az Android Auto™ használatához 5.0 (Lollipop) vagy újabb Android verziójú telefonnal kell rendelkeznie. Tipp: Az okostelefon kompatibilitásának biztosítása érdekében ne felejtse el telepíteni a rendelkezésre álló frissítéseket.

online szolgáltatások

Az openR link multimédia rendszer használatával a lehető legtöbbet hozhatja ki a Renault és a Google online szolgáltatásokból.
Hogyan használhatók az online szolgáltatások?
Egyes szolgáltatások közvetlenül használhatók az openR link multimédia rendszerben, más szolgáltatásokhoz pedig a My Renault alkalmazás használata szükséges. Töltse le az alkalmazást Android vagy iOS rendszerű telefonjára, és hozza létre My Renault fiókját.

Tipp: a szolgáltatások használata érdekében győződjön meg arról, hogy a jármű olyan területen található, ahol megfelelő a hálózati lefedettség.
Hogyan ellenőrizhető az online szolgáltatások állapota?
Ha szeretné megtudni, hogy aktiválva vannak-e az online szolgáltatások:
  1. Lépjen be My Renault fiókjába.
  2. Szinkronizálja a járművet a My Renault fiókkal, ha ez a szállítás időpontjában nem történt meg.
  3. Az My Renault alkalmazásban nyissa meg a Szerződések menüpontot. Az egyes szolgáltatások állapotát itt megtekintheti.
  4. A szolgáltatások aktiválásához győződjön meg arról, hogy az adatmegosztás engedélyezve van, és hogy az openR link multimédia rendszer kapcsolata aktív.
  5. Ellenőrizze, hogy a jármű hálózati lefedettséggel rendelkező területen van-e.
Hibás működés esetén forduljon a Renault ügyfélszolgálatához.
Hogyan kapcsolhatók ki az online szolgáltatások?
A jármű online szolgáltatásainak ideiglenes kikapcsolásához kapcsolja ki az adatmegosztást. Ezt a következő lépések elvégzésével teheti meg:
  • Az adatmegosztás elutasításával a profil módosításakor megjelenő ablakban.
  • A beállítások megnyitásával a Jármű menüben. Itt kattintson a Hálózat és internet, majd a Csatlakoztatás elemre. Ekkor lehetősége van módosítani a megadott beállítást.
Használhatom a hálózat megosztása funkciót az online szolgáltatások használatához?
A hálózat megosztása funkcióval internetkapcsolatot hozhat létre az okostelefon mobiladat-hálózatán keresztül. Így ezen keresztül használhatók a jármű online szolgáltatásai.
A hálózat megosztása funkcióval internetkapcsolatot hozhat létre az okostelefon mobiladat-hálózatán keresztül. Így ezen keresztül használhatók a jármű online szolgáltatásai.
A megfelelő működés érdekében a Renault és a Google szolgáltatásoknak szükségük van bizonyos adatokra, például a földrajzi helymeghatározásra.

További információért lásd a Renault személyes adatokra vonatkozó irányelvét.
Mit tehetek, ha valamelyik szolgáltatás nem működik?
Amennyiben az online szolgáltatások nem működnek megfelelően, első lépésként győződjön meg arról, hogy elfogadta az adatmegosztást. Enélkül ugyanis az online szolgáltatások nem használhatók.

A My Renault távoli szolgáltatásainak használatához győződjön meg arról, hogy a My Renault fiókot szinkronizálta a járművel. Ha a probléma továbbra is fennáll, forduljon a Renault ügyfélszolgálatához.
Mi a teendő a jármű eladása esetén?
Eladja a járművet és szeretné biztosítani adatainak védelmét? Kövesse tanácsainkat.
  • Üljön be az autójába.
  • Az értesítési központból nyissa meg a profilját.
  • Kattintson a képernyő jobb felső sarkában található csavarkulcsikonra, és törölje a profilját.
Azt is megteheti, hogy a multimédia rendszert a gyári beállításokra állítja vissza. Ehhez végezze el a következő lépéseket:
  1. Lépjen be a Jármű menübe.
  2. Kattintson a Beállítások, majd a lista alján a Rendszer menüpontra.
  3. Ezután válassza ki a Visszaállítási lehetőségek és a Gyári beállítások visszaállítása lehetőséget.
  4. Végül pedig a megjelenő ablakban kattintson a Visszaállítás elemre.

profilok kezelése

A teljes körűen személyre szabott multimédiás élmény érdekében lehetősége van My Renault és Google profilok létrehozására és kezelésére.
Kötelező a felhasználói profil létrehozása?
A rendszerhez vendégprofil is használható. A vendégprofillal a Google legtöbb szolgáltatását használhatja, de nem lesz személyre szabott élményben része. Továbbá mivel ehhez nem kapcsolódik fiók, a My Renault távoli szolgáltatásai vendégprofillal nem használhatók. Továbbá nem használható sem a Google Play, sem az ahhoz kapcsolódó alkalmazások (Spotify, Youtube Music, Google Translate és továbbiak).
Hány profilt tudok létrehozni az openR link multimédia rendszeren keresztül?
Az openR link multimédia rendszerben legfeljebb 5 felhasználói profilt hozhat létre.
hogyan szabhatom személyre a profilomat?
A profil személyre szabásához kapcsolja azt össze a Google és a My Renault fiókokkal. Fedezze fel a Google Térkép tanulási funkcióit és töltse le a kedvenc alkalmazásait a Google Play áruházból.
Mit lehet személyre szabni egy felhasználói profil létrehozásával?
A Google és My Renault fiókokkal összekapcsolt openR link profil igazán személyre szabott funkciókat biztosít.
  • Navigáció: a navigációs beállítások és a kedvenc úti célok elmentése az openR link multimédia rendszerben.
  • Járműfunkciók: bizonyos beállítási paraméterek meghatározása, mint például az utastér hőmérséklete, a kedvenc rádióállomások vagy a MULTI-SENSE üzemmód.
  • Szórakoztató informatika: a kedvenc alkalmazások letöltése a Google Play áruházból, a személyre szabott vezetési élmény érdekében.
Használhatom ugyanazokat a bejelentkezési adatokat (My Renault, Google) a különböző profilokhoz?
Van rá lehetőség, hogy az openR link multimédia rendszer különböző profiljaiban ugyanazokat a Google és My Renault bejelentkezési adatokat használja.

Ugyanakkor az adatai védelme érdekében azt javasoljuk, hogy a saját bejelentkezési adatait használja.
Van lehetőség a profil biztonsági zárolására?
Igen, a felhasználói profilok védelmére több módszer is alkalmazható. Ha a felhasználói profilt jelszóval, mintával vagy kóddal védi, akkor azt a jármű minden egyes elindításakor meg kell adnia.

My Renault

Hozza létre személyes My Renault fiókját, töltse le a mobilalkalmazást és könnyítse meg a mindennapos utazását a távoli szolgáltatások használatával.
Milyen eszközök kompatibilisek a My Renault alkalmazással?
A My Renault alkalmazás online szolgáltatásainak használatához okostelefonjának a következő vagy újabb verzióval kell rendelkeznie:
  • Android 6.0
  • iOS 11.0
Hogyan tudok autót hozzáadni a My Renault fiókhoz?
A márkakereskedés az autó átadásakor segíteni fog a My Renault-fiók és a jármű szinkronizálásában:
  1. Töltse le és telepíse az applikációt.
  2. Lépjen be a regisztráció során megadott adataival.
  3. A "Saját jármű hozzáadása" gomb segítségével adja meg manuálisan az alvázszámot, vagy fényképezze be a kamera segítségével.
  4. Miután sikeresen hozzáadta járművét a My Renault fiókjához, kattintson a Párosítás gombra, majd kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Ezzel a lépéssel igénybe veheti az autó online szolgáltatásait is. (Nem minden modellen elérhető funkció.)
Több járművet is hozzáadhatok My Renault-fiókomhoz?
Igen, egy My Renault fiókhoz több járművet is hozzá lehet adni. Ehhez tegye a következőket:
  • Indítsa el a My Renault alkalmazást;
  • Kattintson a képernyő bal alsó részén található Autó ikonra.
  • Görgessen lefelé a képernyőn.
  • Kattintson a Jármű hozzáadás elemre.
Bármikor megtekintheti és kezelheti a saját My Renault fiókjához társított járművek listáját.
Társíthatok egy járművet több My Renault-fiókhoz?
Nem, ugyanazt a járművet nem társíthatja több My Renault-fiókhoz.

még többre van szüksége?

online szolgáltatások